Enternia Solutions
Tehnička podrška
Za sva naša softverska rešenja pružamo usluge održavanja softvera, redovnog ažuriranja, nadogradnje softvera i tehničke podrške, jer nam je od izuzetne važnosti visok nivo pouzdanosti svakog softverskog rešenja, kao i zadovoljstvo naših korisnika.
Tehnička podrška koju vam pružamo omogućiće neprekidnu funkcionalnost softverskih rešenja, kreiranje rezervnih kopija i brzo i efikasno rešavanje tehničkih smetnji, minimizirajući njihov uticaj na korisnike i poslovanje.
Pružamo vam neprekidnu pomoć u vezi sa korišćenjem naših softverskih rešenja, obezbeđujući obuku, odgovarajući na pitanja i rešavajući sve izazove koji se korisnicima mogu javiti prilikom operativnog rada.
Kvalitetna tehnička podrška je za naš tim od jednake važnosti kao i sam izbor softverskog rešenja, zato smo vam na raspolaganju 24 časa dnevno 7 dana u nedelji.